Pk medier

Digital Strategi

Øg din virksomheds vækst med en målrettet og nytænkende strategi,
med fokus på de relevante platforme.

seo-fav
Udnyt dit potentiale:

Hos Pk Medier fastsætter vi din virksomheds potentiale samt dens styrker og inkorporerer dette i din nye digitale strategi.

seo-place
Skræddersyet strategi:

Du vil få en digital strategi som er skræddersyet til netop dine behov samt din virksomhedsprofil.

seo-land
Datadrevet beslutninger:

Vi baserer ikke vores beslutninger på baggrund af mavefornemmelser, men derimod på analytiske indsigter og erfaringer.

Opnå resultater via digital strategi

Hos Pk Medier ønsker vi at skabe vækst i din virksomhed. Dette gøres ved at være opdateret på tidens trends og tendenser, og have en tidssvarende digital strategi.

Uden en online markedsføringsstrategi risikerer du at miste muligheden for øget vækst. En af vores primære fokusområder er derfor at udarbejde KPI’er og målsætninger der maksimere dit vækstpotentiale.

digital-strategi
success

De obligatoriske steps

For at kunne fastsætte den bedste digitale strategi for netop din virksomhed, er der nogle vigtige steps undervejs.

Vi udarbejder derfor en potentialeanalyse for at vurdere hvilke værdier i din virksomhed der skal lægges vægt på, samt en vurdering af hvorvidt det er muligt at øge disse.

Derudover vil vi udarbejde en markedsanalyse, med fokus på både udviklingen i markedet samt en vurdering af dine største konkurrenter. Dette vil danne grundlag for hvordan din virksomhed skal differentiere sig fra resten, gennem din digitale strategi.

Top of mind

Når vi udvikler din digitale strategi tænker vi altid på tre vigtige steps.

Første step: Hvordan opbygges der kendskab til din virksomhed? Hvilke tiltag og digitale platforme er relevant at benytte for at skabe størst muligt vækst for netop din virksomhed.

Andet step: Hvordan får vi målgruppen til at reagere og interagere med det indhold de bliver præsenteret for? Det er her nødvendigt at se på hvilke informationer og tekster der skal til, for at aktivere målgruppen.

Tredje step: Hvilke informationer skal der til for at få målgruppen til at indse at dit produkt er det rigtige for dem? Det er her formålet at få målgruppen til at vælge din virksomhed frem for konkurrenten.

FUNNEL